środa, 29 lipca 2015

różowo po raz drugi...

Witam
Ostatnio po raz pierwszy był róż, bo brałam udział w tym wyzwaniu. A że można było zgłosić tylko jedną pracę to dziś kontynuacja tego różu. 

1.Opaska z kwiatami ze wstążek  


2. Bukiet też z tych samych wstążkowych kwiatów. Samo zwijanie kwiatów zajmuje mnóstwo czasu, ale efekt to wynagradza. Bukiecik wręczałam dla Małej Damie z okazji Chrztu Św.




3. Tort z pieluszek jednorazowych - był upominkiem wraz z powyższym bukiecikiem. Myślę, że zdjęcia nie oddają rzeczywistego uroku. Na żywo cudny, starałam się dopieścić każdy detal ;)



4. Bukiet z żywych kwiatów - dla już większej damy z okazji Komunii Św. Niestety mam tylko takie zdjęcie. Jest z 20 róż różowo białych na kryzie.



Myślę że to na razie koniec z różem. A nie. Przypomniało mi się że wykonywałam też (a jeszcze nie pokazywałam) kompozycji na grób dla mojego taty a umieszczę ją tutaj bo jest w tonacjach różu (a w najbliższym czasie nie będę pisać 3 posta na różowo ;) Zdjęcie przedstawia kompozycję na płytę i do wazonu. 





Na tym koniec z różem.

Pozdrawiam

Kamila

2 komentarze:

  1. Pomysł z tortem wspaniały:)
    Myślę, że jest to jeden z najlepszych pomysłów na prezent dla małego szkraba ( i dla rodziców ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń